вівторок, 19 березня 2024 р.

"Ментальне здоров'я: як подбати про себе?"

19 березня відбулося чергове засідання батьківського клубу на тему "Ментальне здоров'я: як подбати про себе?". Бібліотекар розповіла від чого залежить психічне здоров’я та як його підтримувати. Переглянули відеоролик "Як подбати про ментальне здоров'я".
Учасники заходу активно брали участь в іграх "Я ніколи не...", "Скажи"Паляниця "".
На завершення заходу було проведено безпрограшну лотерею, де всі учасники отримали цікаві подарунки.
Засідання "Батьківського клубу" проводиться в межах проєкту "Швидке реагування в Кіровоградській області для задоволення потреб дітей та їх опікунів, в тому числі внутрішньо переміщених осіб, які постраждали внаслідок війни в Україні", що реалізується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у партнерстві з Благодійний фонд "Безпечне майбутнє"

Немає коментарів:

Дописати коментар